To all

Jangan biarkan diri anda dalam kesedihan....ketawa lah selalu kerna...itu akan membuatkan anda lebih tenang.... :)

Sunday, December 4, 2011

New Hobies

Assalamualikum......cuti2 ni korang buat ape?? adoiii...borink da aku ni duduk kat rumah ni....bukan sebab tak ade buat ape2...cume aku nak buat sesuatu yang mencabar...aku tak nak la asal duduk dekat rumah je...0n9...makan...tidur...tu jela aku buat hari2 kalau duduk dekat rumah ni...tapi adela skali skali aku pergi kenduri,jalan2 pergi rumah sedare....tengok member main boling...kalau aku nak main...shuhhhh...memang tak la kan kalau duitnya enggak ada...hahahha bila orang ajak keluar..urmmm ada hal la....malas la nak keluar...khakha padahal aku tengah sengkek..hihihi biasa la tuh nama pun student kan....bila cuti je....poket kosong....kalau nak keluar skali pun....sure lah keluar ngan family je...sebab tak payah nak kene keluarkan duit..hahahha pandai budak2 sekarang kan.....jadi korang nak taw aku buat apa time2 cuti ni..... meh sini aku nak share sikit rutin aku time cuti ni.......jommmmmm 


salah satu lagu yang aku practise (aku memang minat Taylor Swift)

haa.....ni lah rutin aku time PolyBreak ni...aku ni berangan nak perform singing sambil playing guitar...jadi aku belajar la main gitar....aku tak dela pro pun macam najwa latif tuh....but i'm try to be like her....yang pandai main gitar sambil menyanyi.....banyak jugaklah lagu aku try....ok lah aku berpuas hati jugak dapat main....aku nak pergi kelas memang aku tak mampu nak bayar yuran kelas kan...so aku take the opportunity  untuk belajar dari you tube....so korang2 yang memang ada minat nak belajar main gitar kan...korang boleh belajar follow dari youtube....tapi sebelum tu korang kene la belajar cord2 dia dulu taw....kalau tak tahu cord dia memang hancus la bunyi dia kan...hihihii tapi aku nak cakap..mula2 korang main,jari korang memang akan sakit....itu perkara biasa...aku ni da sakit2 pun tetap hentam gak jari aku...kesian jari2 ku ini...tapi tak pelah sayang kan....jariku ini lah yang membuatkan aku bangga memiliki mu..hehehhe
So you guys...meh follow rutin aku ni....sure korang takkan bosan....korang akan rasa teruja bila dah pandai main gitar...gud luck untuk korang ok....try and feel it!!! 








                Miera Real

No comments:

Post a Comment