To all

Jangan biarkan diri anda dalam kesedihan....ketawa lah selalu kerna...itu akan membuatkan anda lebih tenang.... :)

Monday, December 6, 2010

Ceritaku di tempat kerja Part 1

Assalamualikum....



Hari ini...saya ingin menceritakan sesuatu dan ingin berkongsi tentang kehidupan saya yang sungguh happy...
ha!! saya rasa sangat bertuah...sebab masih lagi dan sentiasa ada teman2 yang sangat happy....i hope semuanya akan kekal selamanya.....kalau nak cerita sorang2 dalam masa yang singkat ni...memang tak cukup masa...jadi saya akan cuba untuk ceritakan semuanya..heheh



Saya nak bercerita tentang orang2 yang ada dekat tempat saya kerja..hehe have fun sebenarnya kerja dekat situ....sebab ada macam2 ragam orang ada dekat situ....kelakar sangat2.... yelah mana tak nya.....bukan orang2 Malaysia saje yang ada....Nepal,Bangla,Thailand,Vietnam...fuh!! ramai la..hehhe



Pertama sekali nak cerita pasal QC dulu..heheh setiap line ada seorang QC..untuk bahagian preparation & frying line-k.Eina,k.Aini,k.Rathy & k.Sue.....



k.Eina-Bagi saya dia sangat baik...walaupun masa first time nampak..kadang2 takut jugak nak tegur..huhuh sebab kalau pagi2 sape2 jela...mesti muka serius jer...hehe tapi sekarang dah boleh faham kenapa diorang jadi macam tu...heheh ala biasa la...huhu tapi kan...k.Eina ni gila2 orangnya..hehe ceria sangat...suka sangat tengok dia gelak..hehe lebih2 lagi k.Eina ni suka sangat nyanyi lagu..huhu tapi best...tak sunyi la kalau dekat dalam production..hahaha....tapi dah lama tak dengar nyanyi lagu PANAS3...haha walaupun tah ape2 lagu..hahah jangan marah..huhuhu tapi tetap best & tetap hot!! mama..love you la huhu



k.Aini-hehe...comey sangat...sayang sangat dekat akk...selesa sangat kalau berkongsi cerita dengan k.Aini...
dia ni...seorang yang ceria...sweet...but sometime crazy girl!! hahaha coz she same like k.Eina...hahah suka nyanyi....pastu layan la lagu2 diorang..hahah diorang dua tu memang HOT fm dekat dalam production tu..hahah conform tak boring..huhu huhu teringat pulak inovasi yang kita buat..hahah uUP!! rahsia..hahaha hanya kita dan diri kita saja yang tahu....huahua i think kita ada keserasian yang sangat serasi..huhu tapi tak tahu la k.Aini pulak kan..heheh hope the same think..huhu....tapi kadang2 k.Aini suka jugak bermadah..hahah tapi ok la....kadang2 jiwang gak..hahha tapi ada kelemahan..hahha boleh cerita tak??? hhaha tetap nak cerita gak...huahua ish!! dah la geli dekat leher..hahha jaga2 k.Aini...masih ada lagi balance yang belum terbalas...ahhaha comey!!



k.Rathy & k.Sue-dua2 akk ni ok jer...tapi saya tak la rapat sangat...tapi ok jer...kadang2 satu kepala gak..heheh k.Rathy ni da lama kerja situ...k.Sue baru jer lagi kerja dekat situ...erm...tak tahu nak cerita apa pasal diorang ni....tapi apa2 pun...diorang best!! heehe



Untuk bahagian sausage & steaming line 3 orang akk2 ku ini....k.Siti,k.Jamek & k.Tina....



k.Siti-hehe sis yang sangat sweety....huhu saya suka sangat kacau dia..hehe sebab dia geli dekat leher..hahah haish...semua akk2 ku dekat dalam tu semuanya penggeli la..hahha tu yang syok kacau tu..ahhaha dia ni kurus jer orangnya..hehe tapi garang wow...jangan main2..hahah siapa2 buat dia marah fuh!! memang kena aargh..hahaha tapi tetap sama jugak macam akk2 ku yang lain jugak....suka nyanyi....memang kita semua dekat situ semuanya suka nyanyi..hehehhe saya ni memang kalau boring suka tulis lirik lagu tu balik...yelah nak hilangkan boring...saya pun tulis la lirik lagu....tu yang hari tu dia suruh nyanyi lagu lirik tu...heheh pastu ternyanyi pulak..hahhaha xdela..saje2 je..huhuh lepas nyanyi..ha!! ambil kau...terus macam2 lagu nyanyi hehe
tapi saya ok jer kalau suruh nyanyi...memang suka nyanyi pun....huhu dapat pulak k.Siti ni memang suka nyanyi...hurm...agak2 bila nak keluar karok sama2 ni..heheh 1 day ok kak..hehe muash...sayang akk..



k.Jamek-hehe seorang yang ceria,tetap gila..haahah jangan marah...huhu hurm...apa nak cerita erk pasal k.Jamek ni....ha!! dia ni ada kesamaan jugak dengan saya ni...samanya sebab dia layan hindustan gak..hehehe teringat dekat tara pulak...hahha "kakak..satu lagu" hahaha ish..cerita pasal tara pulak...orang nk cerita pasal k.Jamek..hehe si bulu mata lentik..hehe kadang2 geram tengok...yelah bulu mata saya tak lentik macam k.Jamek...panjang tajam2 jer..hehheh urm..mula2 kenal k.Jamek ni...dia tak banyak cakap sangat...segan jugak la mula2 nak cakap..tapi bila dah kenal..sampai tak berhenti gelak..huhu k.Jamek ni..saya tengok manja sikit..hehe kadang2 layan jela..hehe tapi gila tak hilang..hahhah jangan marah...pape pun....tetap sayang sampai bila2..hehe :p



k.Tina- jangan sangka dia ni pendiam...nampak jer diam...tapi gila2 gak....kalau cerita sudah keluar dari mulut...alamatnya tak berhenti la bercerita..hehehe sweet sis...saya ni memang suka kacau akk2 saya ni.... diorang semua ni..layan jer saya...termasuk la k.Tina ni...hehe rasanya diorang pun dah faham saya macam mana...heheheh but still have fun with her...



hehe....saya sayang sangat dengan diorang semua......hope diorang akan ingat saya sampai bila2..hehehe



k lah....nanti saya sambung lagi cerita.....ada lagi yang belum cerita...hehhehe da

No comments:

Post a Comment