To all

Jangan biarkan diri anda dalam kesedihan....ketawa lah selalu kerna...itu akan membuatkan anda lebih tenang.... :)

Friday, December 3, 2010

Sis

Tiadaku sangka...bertemu dengan dia...bersilanglah cara...mengejar cita-cita siapa...aku cuma menurut kata orang semata-mata...jadi saksi segala perilakuannya...biar ternyata kemahuanku...segalanya dalam gapaianku
Kau dan aku harus percaya..manjalin ikatan irama..kau dan aku..harus bersama..walau lain tak serupa..kau dan aku....



hai..saya suka sangat lirik dan lagu ini...setiap perkataannya sangat bermakna....dan memberi kekuatan dan semangat pada saya....walaupun mungkin sesetangah orang beranggapan..."la sekadar lirik je...tak ada mkna pun...." tapi itu semua hak masing-masing..huhu



video




Erm....rasa nak berkongsi sedikit tentang my sis...saya rindu sangat2 dekat dia....sayang sangat2 forever.. tapi sayang skali..dia berada jauh dari saya...terasa sangat jauh dari dia bila dia pergi...saya rasa kehilangan..saya rindu nak dengar suara dia,senyum tawa dia,gelak dia,mengarut dia,gegeh dia...urm...tapi itu semua tiada kini....terkilan rasa hati ni..bila tak dapat jumpa sebelum dia pergi...
Kenapa???
Mungkin ini memang dah jadi nasib diri...sebab..setiap kali saya menyayangi seseorang pasti orang itu akan pergi jauh dari saya.....sekarang saya takut perkara berlaku itu lagi....tapi itu dah sememangnya lumrah hidup manusia...setiap perkara pasti ada pengorbanan...
Tapi saya sentiasa ingat my sis...mungkin keberadaan dia dulu semasa di setiap tempat yang saya pergi membuatkan setiap saat saya terbayangkan dia,setiap gerak gerinya sentiasa ada di fikiran...
Saya tak tahu kenapa setiap kali teringatkan dia saya akan sedih dan sebak....dengan tidak sengaja air mata jatuh ke pipi dengan sekelip mata....saya sangat2 sayang my sis...kalau boleh saya nak dia sentuasa ada dekat dengan saya...tapi itu hanyalah mimpi semata-mata....walaupun sekejap saja pertemuan kami...saya tetap gembira....
ok lah....saya tak dapat nak luahkan lagi...ada masa saya kongsi lagi....
Salam buat my lovely sis....

No comments:

Post a Comment