To all

Jangan biarkan diri anda dalam kesedihan....ketawa lah selalu kerna...itu akan membuatkan anda lebih tenang.... :)

Friday, December 10, 2010

Happy + Sedih + Rindu

Assalamualaikum semua........


Saya rasa happy sangat dapat sambung belajar dekat politeknik....syukur sangat2....gembira tak terkira la....
rasa tak percaya pun ada jugak....yelah..bukan senang nak dapat....insyaAllah...saya takkan persiakan peluang yang saya dapat ni...


Mula2,saya rasa down sangat sebab tak dapat sambung belajar...sedey sangat...tiap kali check...tak dapat....8/12/2010 pada malam hari...check tetap tak dapat jugak....9/12/2010...satu hari saya tak masuk production...mula2 pagi saya buat kerja dekat office....saya settle kan plastics sampling,form n lain2 la....sampai pukul 12 pm....lepas itu..saya break..tapi sebelum nak break...saya saje jela on9 kejap dekat office..tanpa rasa apa2..tergerak hati saya untuk check rayuan politeknik saya...tanpa mengharapkan yang saya dapat....sekali saya terkejut yang saya dapat dan saya terus terjerit "YES DAPAT" tak dapat nak bayangkan lah macam mana perasaan masa tu.....dengan tak memikirkan apa2..saya terus balik rumah n saya print out semua dokumen2 penting n pergi photostat segala benda2 yang penting... saya call sane saya call sini...n saya pergi kolej...nasib baik la kolej tak jauh sangat...nasib baik la time pergi tu cik izwan ada...save sikit masa...hehe lepas settle kan semua tu...barulah saya masuk balik kerja...agak lama jugak la saya mengular..hehheh sampai jer dekat office...saya nampak k.siti,k.amy.k.win n mak aru..tengah makan...jadi terus pergi dekat diorang....rasa takot nak cakap dekat diorang yang saya last day kerja dekat situ....tak dapat nak bayangkan la rasa sedih sangat sebenarnya masa tu....tahan jer depan diorang semua...
urm....perlahan-lahan saya cakap dengan diorang...saya cakap dengan k.siti saya last day harini...die terus cakap.."TIPU"....saya cakap banyak kali dekat dia banyak kali tetap tak percaya jugak...saya bagi tahu saya dapat sambung study dekat polisas tapi muka dia dah berubah masa tu...seday sangat saya rasa bila pandang muka k.siti bila dia pandang saya...urm....sory k.siti...masa kita kejap jer kan....tak sangka kita dapat rapat kat sana....baru jer kan nak rapat2...urm..cedey nye + rindu...huhu tapi takpe k.siti...nanti miera datang office kita jumpe k kak....ha!!! karok kite beramai2 jangan lupa k....tunggu miera datang k....kita karok sama2....


Masa tu jugak hantar resign letter...maha guru masam jer muka dia..huhu lady gaga trpaksa akur la kan....lepas jumpa nyonya mansor....dia pun cakap ok....gud luck for your study...pastu..finaly pergi jumpa atok sepet..kene bebel dulu...sebab mood dia memang tak baik....tapi lepas abis dia membebel...lastly nak shake hand...barulah dia smile..hheheh...so that day la last saya berada dekat pk la sendiri tu..huhuhu


walaupun sekejap jer kerja dekat sana...perasaan tu sama macam last time praktikal dulu...tempoh 5 bulan pun sama jugak....sangat sedey n rindu sangat2 dekat semua yang ada dekat sana.....


k.Aini,k.Eina,k.Siti,k.Jamek,Syuadah,Ranee,k.Nor,k.Tina,k.Fizi,k.Sue,k.Rathy,k.Azah,k.Ija,Pakcik n Qc2 yang lain miera nak mintak maaf jika selama miera bekerja dekat situ ada menyinggung perasaan kalian dengan gurauan dan usikan.....miera mintak maaf...dari hujung rambut hingga hujung kaki......sesungguhnya saya hanyalah manusia biaasa yang tidak lari dari membuat kesilapan.....


Terima kasih sekali lagi kepada semua yang telah surport saya......
thankz yaeh......


Miss you all....................


see you all next time

No comments:

Post a Comment